söndag 1 januari 2012

och alla hatar januari

Min kväll igår började jättebra med middag, snygga brudar, lite förfestande och sånt, sen gick det bara utför hehe, men middagen och det var fint, väldigt fint.

Jag har förresten precis ätit min sista riktiga middag på ett par dagar framöver nu eftersom jag från och med i morgon ska börja med detox, vilket innebär att jag bara kommer äta typ frukt och sånt, för att rensa, "avgifta" kroppen, får inte ens dricka kaffe eller te.(bara örtte och grönt te typ) Kaffe är det absolut bästa jag vet, mitt största beroende i hela världen, känner redan nu att det kommer bli sjukt tufft för mig att klara. Men har bestämt mig för att i alla fall ge det ett försök. Dels för att utmana mig själv lite, genom att verkligen se till att klara det, sen också för att det är den perfekta starten för att sen börja ett hälsosammare, nyttigare liv.
Har dessutom massa nyårslöften att hålla i år också, som ser ut ungefär så här:
Bli nyttig, börja träna, ta studenten med bra betyg, ta körkort, ta det lugnare när jag är ut, se till att inte spåra lika mycket som jag gjort förut (framför allt det här året faktiskt) hehe.

Börjar så, sen får jag se hur det kommer gå, om jag kommer på att jag vill ha fler löften och sånt, men det är väl ungefär dom där jag kommit på hittills att jag ska försöka hålla. för er som ville veta hehe



Nu ska jag sova och kolla på film resten av kvällen.
PUSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar