onsdag 25 januari 2012

-

Idag efter skolan och så, träffade jag Emilia och åkte tillsammans med henne till ås, tog min första ridtur på hur länge som helst på världens sötaste piggaste lilla polle, såå mysigt.
Efter det nu ikväll har jag först spenderat ett bra tag i ett underbart, varmt bad, eftersom jag var ungefär helt förfrysen efter ridturen, sen haft mysiskväll med familjen, vi hyrde en jätterolig film och bara mös, såna kvällar, speciellt efter jobbiga skoldagar och sånt när man är riktigt trött, är också så himla mysiga ibland tycker jag, bara vara hemma och göra inget alls.
Nu ska jag krypa ner under mitt täcke och kolla på lite oc, sen se till att jag orkar upp sisådär klockan 06.00 när klockan ringer i morgon............................................
pussssss godnattttis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar