tisdag 10 januari 2012

det går bra nu

I morgon efter skolan börjar jag linnda och julia på vårat jobb, first day. fettttt (Svenska dagbladet för er som vill veta hehe)
Glömde berätta också att jag inatt blev spärrad och inaktiverad från facebook, anklagas för att inte vara den riktiga Isabell Jemtå. har skickat 790000000 mail och sånt, nu står jag i kö för att mitt problem ska "behandlas". lol
Det här är seriöst det värsta som hänt mig någonsin(efter min iphones tragiska död förra veckan såklart, känns som att det går riktigt jävla bra nu måste jag säga..). Vet i alla fall att jag faktiskt är mer facebookberoende än vad jag trodde nu då. Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen tur för mig att jag har massa plugg att sysselsätta mig med hela kvällen istället då. som till exempel det värsta jag vet, filosofi, lite IR och lite sånt.
LoÖVELIFE
pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar