söndag 8 januari 2012

look for the girl with the broken smile

Att det skulle göra så ont att vinka av min bror som med två vänner flyttade till Malta igår trodde jag aldrig. Har nog inte insett fören nu hur mycket jag verkligen kommer att sakna honom.
Förutom att han åkte igår, tillbringade jag mest hela dagen med Elin, vi kollade på film och bara mös, så mysigt. I fredags firade vi Tove som fyllde år med vin och krogen. Och idag är det sista dagen innan skolan börjar i morgon, tycker att lovet har gått alldeles för fort, och jag har inte ens tänkt tanken på att plugga något av allt det jag skulle ha gjort under lovet.. Känner att det kommer bli en låååång kväll sen, full med plugg.
Men först av allt ska jag hänga med Emma som strax kommer hit en stund. fiiint

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar