söndag 15 januari 2012

If your hands weren't there, like I saw in my dream

Somnade alldeles för sent inatt och blev väckt alldeles för tidigt imorse, så just nu är jag världens tröttaste och suraste tjej, hehe till och med min familj undviker mig och mitt underbara humör märker jag...

Har i alla fall pluggat filosofi mest hela dagen, har prov i morgon bitti, mitt förhoppningsvis sista filosofiprov någonsin, så vore ju lite kul om det gick bra känner jag. Sen efter skolan i morgon ska jag, linnda och juliaa jobba igen, duktiga vi.
Just nu sitter jag i alla fall nyduschad och fresh i min leopardismorgonrock och väntar på att få tvätta bort en ansiktsmask, medan dricker jag te och lyssnar på Russian Red, som jag förresten lärt mig uppskatta så himla mycket mer än jag någonsin trodde nu på sista tiden. Även ifall jag lyssnat på henne i år, har jag nog inte insett förren nu riktigt hur bra hon är.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar