söndag 29 januari 2012

--

Igår kväll blev mysigt med världens bästa emma, massa asgoda mackor och Bruno (har sett den filmen förut men kom inte riktigt ihåg att den var så himla sjuk, och så jävla min taskigt störda humor. haha. )
Blev självklart en massa prat om allt och ingenting som alltid också. Alltid lika finfinfiiiiiint.

Idag har jag mest gjort inget alls, följde mamma till stan på ica maxi för att handla hem massa nyttigheter, eftersom att jag ännu en gång har påbörjat ett nyttigare liv, hehe. Inspererades till det rätt starkt igår när jag låg i soffan framför tv'n med en skål chips och kollade på Biggest loser, hehe.. så vi får se hur länge det håller den här gången innan jag spårar ur och blir onyttiga Isabell igen...

Ta tag i mitt PA ska jag också försöka göra idag, men först en dusch, ansiktsmask och hårinpackning. lovelyyyyyyyy

Ni får förresten en gammal bild på mig och rasmus, mest för att jag saknar honom sååå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar