torsdag 12 januari 2012

three is the magic number

Har three is the magic number - låten på hjärnan exakt hela tiden, den har seriöst tagit över hela mitt tänkande, eftersom den spelas ungefär varannat samtal man ska ringa medan man väntar på svar. Fast det är rätt okej, man blir liksom peppad av den.
Har för övrigt precis avklarat min andra jobbkväll, och fast än jag fått alla möjliga "Tja jag HATAR telefonförsäljare" - svar när jag ringt vissa så känns det helt okej i alla fall med alltihopa, trodde jag skulle tycka det var mycket hemskare faktiskt.

Min facebook har jag fått tillbaks också och i morgon är det äntligen, äntligen fredag, jag slutar tidigt från först skolan och sen på jobbet också, efter det ska jag bara mysa hela helgen lååång sen, det tycker jag känns rätt så fint faktiskt!
pusssochkramiiiiszzzzh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar