torsdag 19 januari 2012

--

Heeeej bloggiiissshhhh
Idag har jag haft världens kanske mest chilliga dag, började med seminarieredovisning på psykologin i morse, sen en till lektion och sen slutade jag klockan 11 typ. Jag och emma gick ner till stan och kollade lite på monkie och så, sen åkte jag hem runt 1 tiden. Har sen dess pluggat lite och så.  Har i stort sett helg nu, i morgon är vi ledig, förutom jag som ska in på skolan fram och tillbaks för att göra en redovisning på typ 5 minuter... hah. Sen jobb och efter det lite födelsedagsfirande och sen utgång! wooop wooop
Igår beställde jag förresten hem en ny iphone, eftersom min tydligen inte kommer gå på garantin, för att det helt plöstligt är "mitt fel" att den är trasig....... så om 1-2 veckor kommer min älskling, kommer bli den absolut lyckligaste dagen i hela mitt liv, mina två veckor nu med världens sämsta telefon har verkligen varit förskräcklig haha
Nu ska jag äta middag, sen plugga och om jag hinner träffa elin en stund ikväll också :) fiiiiiiint
puzzzhhhochkramizzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar