lördag 31 december 2011

Nyårsafton 2011

Sista dagen på hela 2011 idag. Har haft ett fint år, där jag bland annat växt väldigt mycket som person, både på ont och gott. Där jag festat massor, gått helt lagligt på krogen dessutom, varit med om den värsta men mest värda smärtan någonsin genom att jag tatuerade mig, ett litet fint hjärta på handleden som jag varje dag även nu är så nöjd över att jag gjorde, den där kalla regniga höstdagen i början av oktober. Har också haft en av mina livs roligaste och galnaste veckor nere på peace and love med massa skönt folk, lika väl som att jag tillsammans med mina underbaraste yrat runt här i östersund massor hela sommaren.
Har träffat massa nya fina underbara människor också. Gjort massa galet, och också tagit tag i mitt liv, bland annat då i skolan, där jag ett tag nästan trodde det var helt kört.
Så mitt 2011 har verkligen varit ett bra år. 2012 ska bli minst lika bra, om inte bättre.
Börjar i alla fall med att fira in det nya året med de allra underbaraste tjejerna som finns, middag och sen lite fest på det. Jag är pepp och tror att kvällen kommer bli helt underbart bra.
Gott nytt år på er mina fina !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar