onsdag 4 januari 2012

när mörkret kommer och allt gör ont, fortsätt

Detoxen funkar förvånandsvärt bra faktiskt, förövrigt så hatar jag mitt liv för tillfället eftersom att min älskling(iphonen) dog igår och är inne på lagning, om tio dagar, alltså om en hel oändlighet, får jag en ny, tills dess tvingas jag härda ut med världens sämsta telefon, som jag förövrigt inte ens har några nummer på, utom mamma, pappa och zandras, dom enda jag kan utantill i hela världen.
Börjar bli sjuk igen också, och att jag dessutom på riktigt börjar inse att en av dom bästa jag vet i hela världen strax åker bort gör också att allt känns ännu lite mer sådär jättemycket sämre.
Meeeeeeeeen det finns ju dom som har det värre, så jag ska sluta klaga. Nu ska jag tröstdricka mitt citronte och ännu en kväll somna till oc. det är i alla fall rätt så fint .
pok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar