onsdag 28 september 2011

110927

Känner att mitt bloggande är ungefär sämst, men ska ge er en liten update om mitt såå himla roliga intressanta liv nurå.
Hade i alla fall en helmysig helg med bla en mysnatt med två fina vänner, film och sånt mys hela kvällen, jag somnade ju dårå tyvärr redan runt 11 i soffan, men haha det är sånt man får leva med när man bjuder hem en svaaaag isabell så att säga. hihi
Söndagskvällen spenerades med en lång promenad och en fin vän. Igår skola sen fika på pause med emma och emilia och idag har jag lyckats med att försova mig, sen varit på skolan mest hela dagen och nu på kvällen chillat med tove ett tag. fiiiint säger jag.
Nu ska jag alldeles strax sova, peppa inför en skoldag som bara kommer bestå utav först sovmorgon och sen tårtbakning resten av dagen. GÖTT säger jag bara.

pusssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar