måndag 19 september 2011

-

Tja lovers
Har som sagt spenderat en del av min dag med Elin. Sen jag kom in efter det har jag hunnit med att tona mitt hår, dock med en väldigt ljus färg, så det ända som syns är väl typ att utväxten är borta nu, vilket gör att mitt hår ser mycket mer frescht ut nu, men annars typ lika som det gjorde innan jag tonade, så jag blev rätt nöjd faktiiiiskt. Sen har jag också varit in på ica maxi och köpt 1.5 kg godis som jag sen har spenderat i princip resten av min kväll med. -  min säng, film och massa godis, rätt så perfekt söndagskväll om jag själv får säga det dåråå.
Har träffat Tove en stund nu lite senare på kvällen också, pratat massa och så, lika mysigt som alltid.
Kom ganska precis in efter det och ska strax sooova. Ska dessutom somna till min favoritlåt, "I'm your tamagotchi". säger bara en sak om den, hitta en bättre låt och ni gör det jävligt bra! Den är så himla bra att jag inte kan sluta lyssna, den har gått på repeat här hos mig hela kvällen, kommer fortsätta att göra det tills jag somnar, antagligen typ hela dagen imorn också, och sen så får ni den ju till och med här i bloggen, så bra är den! haha
pusssssgodnatttttiiisss slaaassh töntigtjejsomälskarmusikmanlyssnadepånärmangickisisådärifyranellernågot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar