söndag 4 september 2011

söndag 4.9.11

Vi gjorde som sagt en spontanutgång igår kväll, chillade med cider och goda drinkar på news, sen blev det också en stund på marité, där vi chillade med ett hockeylag från Borlänge typ, haha. Åkte hem rätt tidigt eftersom alla på marran var typ 20 + igår, så vi fick skjuts hem av rasmus och ron där vid 12 typ, tidigt men ändå skönt att komma hem tidigt, utan att ha spårat dessutom ;)(vilket brukar vara min standard, så som ni förstår är ju jag rätt nöjd, haha.)
Så jag hade en bra kväll iaf trotts att det vart så tidigt och så, det var riktigt mysigt, tack för det fina ni!

Nu har jag precis vaknat, dricker kaffe, ska strax äta frukost och kommer sen spendera min dag med att städa ihop lite på mitt rum, ta en lång promenad, bara för att jag absolut inte kan springa eller något för att jag har dragit på mig världens förkylning men vill i alla fall få röra på mig, så jaaa, ni fattar juuu. Sen ska jag plugga lite körkortsteori, kanske övningsköra lite och sen träffa en av världens bästa. Det blir fint! Chillsöndag helt enkelt.
pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar