tisdag 6 september 2011

I spilled the ink across the page trying to spell your name

Har haft en av de längsta dagarna i hela mitt liv, seriöst. Har varit på skolan sen åtta imorse fram tills fem, och så kommer resten av alla tisdagar terminen se ut, fanförmittliv. Sista lektionen var i alla fall chill, med tanke på att jag, emma, caroline, david och alexander ligger och sover längst bak i rummet medan alla andra kollar på film, haha!
Har i alla fall inte gjort något alls sen jag kom hem, skulle plugga teori och övningsköra, istället har jag sovit hela eftermiddagen ungefär och känner att jag skulle kunna gå och lägga mig igen redan nu. kullivsomjaghar.
Var i alla fall duktig och simmade igår kväll, med linndisen, aslääänge, duktiga viii.
Nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask och sen sovasovasovasova. Juste glömde nämna att jag hade min första matte c lektion idag också, känner att det kommer bli min jävla död.
Sådärjaa nu vet ni alla hur roligt mitt liv är för tillfället.

PUSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar