onsdag 14 september 2011

och rätten att ge upp för nån, är den sista rätt man har

Jag är hemma och sjuk idag med, konstigt eftersom att när alla andra blir bättre desto fler dagar det går så blir jag sämre, är sjukare idag än vad jag var igår.. Ska i alla fall tvinga mig själv till skolan imorn, hur sjuk jag än är, vore ju trist att få typ indraget studiebidrag eller något andra veckan.. haha. Just nu lyssnar jag på världens bästa Håkan medan jag äter frukost, havre/quinoa-gröt med linfrön och jordgubbssylt, så gott och faktiskt sjukt nyttigt, om man bortser från sylten dårå, men det kan man unna sig tycker jag. - Känner mig duktig som ens äter gröt till frukost över huvud taget. hehe
Ska kolla på film nu, sen ta tag i massa plugg, ungefär så kommer min dag se ut, kullivsomjaghar
pusssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar