lördag 10 september 2011

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu

Det där att komma på för sent vad man borde sagt,
och du vet hur det känns, det vet väl jag, jag har känt dig, jag är van
Jag borde sagt igår, vad jag kom på härom dan

-
Jag sitter och dricker te medan jag lyssnar på winnerbäck, är sjuk och undrar varför det här känns så jävla typiskt en höstdag för mig, om jag läser i min gamla blogg, både för ett år sen och två år sen, så kan det stå att ja gjorde ungefär exakt samma då.Att jag var ungefär lika sjuk då också dessutom. Tragiskt men sant, fast ändå mysigt såklart, känns som att både te och winnerbäck hör till hösten på något sätt, kunde däremot ha skippat det här med att vara sjuk om jag kunde.
Det ända nya nurå är väl att jag sitter och nördar wordfeud, som jag upptäckte igår, som kan vara det roligaste som hänt mig, haha.

Idag blir det i alla fall en chillördag, är som sagt superförkyld och tänkte därför sov bort hela dagen, kanske passa på att ägna lite tid åt plugg också, får se vad det blir ikväll också, mys I thiiiiink.
pussssss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar