måndag 12 september 2011

Whatever I might stumble upon there's always something holding me back

Jag hatar att jag aldrig någonsin bara kan få vara frisk, finns seriöst ingen som är sjuk lika ofta som jag är tror jag, antingen har jag väldigt svagt immunförsvar bara för att, eller så har jag hiv eller något, skulle fan inte förvåna mig, med min jävla otur, ni vet.
Aja. sitter i alla fall här hemma, i sängen, orkar inte kliva upp för att varje steg är äckligt jobbigt, och har närmare typ 40 graders feber. Har haft värsta natten i mitt liv också, låg uppe till sisådär 5 imorse och trodde seriöst att jag skulle dö eller något...
Nej jag ska sluta klaga, finns ju dom som har det värre, och jag vet att man inte ska skämta om hiv och sånt, men åhh jag är bara så himla less på att vara sjuk exakt hela hela hela tiden.

Kollade i alla fall som sagt på into the wild igår, sjukt bra! Och Emile Hirsch som har huvudrollen då, kan vara det snyggaste jag sett, någonsin typ.
Nu ska jag tvinga mig ner till köket och göra te, eftersom ingen annan i min familj är hemma och kan göra det åt mig. skitliv
pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar