måndag 19 september 2011

utan ett ord

Har spenderat dagen med först världens chilligaste filmkunskapslektion, sen efter det varit ute i spöregnet och byggt olika banor på pedagogiskt ledarskap, lekt oss igenom banorna har vi gjort också, fast det egentligen är barnen som ska..
Har sen jag kom hem därifrån spenderat ungefär hela dagen med att plugga, har aldrig känt mig så duktig någonsin förut faktiskt, även ifall det stunder som när mamma i ungefär 25 minuter förklarar betydelsen av ett uttryck gång på gång för mig, min lillebror 12 år förstår exakt vad hon pratar om och menar att jag är trög när jag för hundrade gången får det förklarat för mig utan att fatta - iallafall känns rätt så hopplöst. Men som sagt, efter 25 minuter fattade jag och vet det ju i alla fall vad just det betyder då ganska så exakt nurå inför provet, hähä.

Just nu ligger jag i sängen, tröstäter godis och tycker att livet är sämst, just nu. Såg alldeles nyss  på Simons blogg att han kommer lägga av, och det är kanske helt seriöst det värsta som hänt mig, jaa någonsin faktiskt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar