söndag 2 oktober 2011

-

Tjaa lovers
Jag har sen sist jag skrev hunnit med rätt mycket faktiskt. Bland annat har jag lite halvt spontant tatuerat mig, blev ett litet hjärta på handleden, lite diskret sådär men ändå sött. Suttit ute världens varmaste höstkväll med en utav de bästa jag vet på världens mysigaste balkong, skrattat och pratat på om allt och ingenting sådär som vi alltid gör, så himla mysigt.
I fredags blev det utgång, förade med ett gäng teknikare hemma hos rex, sen åkte vi ner mot stan. Väl i stan var det rätt segt, men fick i alla fall min kycklingkebabis som jag tvingade marie följa med mig för att köpa istället för att vara på krogen som alla andra, haha. så får ju vara nöjd över det i alla fall.
Igår städade jag mitt rum ungefär hela dagen, tog en promenad med tove och sen på kvällen blev det lite chill med emma och andreas.
Så med andra ord har jag hittills haft en rätt bra helg, nu ska jag spöa min lillebror i något spel, sen får vi se vad som händer resten av dagen.
Pusssssssss


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar