fredag 9 september 2011

.

God morgoooon
Jag har precis klivit upp efter att ha sovit i säkert 10 timmar inatt, helt underbart! Hade i alla fall min roligaste kväll på riktigt länge igår, känns som hur länge sen som helst jag fick skratta så mycket, tillsammans med två utav de bästa jag vet dessutom, fina underbara ni.

Nu är jag i alla fall som sagt typ nyvaken, ska skynda mig att göra mig iordning och sånt för att sen åka till skolan, fast än jag är jätteförkyld och typ sjuk, för att ha två lektioner. fyfaaan vad braduktigunderbarochbäst jag är! kunde lika gärna ligga hemma i sängen och tycka synd om mig själv hela dagen, så förkyld är jag, haha.
Skriver kanske mer senare, tills dess får ni en bild på mig och mina finisar som jag snodde av marie, två stycken dessutom.
pussssssss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar