fredag 16 december 2011

ska man fånga dagen eller fånga drömmen

Heeej bloggiiissssh.
Jag har varit hemma hela dagen, hade en lektion idag och känner att det inte ens är värt att åka in för att ta närvaron och sen endå få jobba självständigt med vad man vill typ, så jag har i alla fall nyss klivit upp, så underbart att äntligen få sova ut lite, sov seriöst över 12 timmar inatt, haha.
Nu dricker jag kaffe, pratar med emma i telefonen och äter apelsin (som förövrigt har blivit det bästa jag vet, ett beroende, kan inte sluta äta dom haha)
Får se om det blir utgång ikväll eller myskväll, satsar mot det sistnämnda tror jag. Linnda kommer snart hit och fikar med mig, sen tar vi en lång promenad i det finfina vädret, och ikväll, bestämde jag alldeles nyss, ska jag mysa med emma och elin. det blir fiiint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar