tisdag 13 december 2011

höstkallt på balkongen och jag längtar till något annat än det här

Det är den 13 december idag, alltså lucia, tycker att tiden sen första advent, eller egentligen kanske hela hösten har gått så himla fort. Känns som att det var typ igår vi klev in på skolan igen efter sommaren, helt sjukt vad tiden går. I alla fall så har jag haft en helt okej dag, fick veta lite över mina egna förväntningar betyg på några uppgifter idag, helt sjukt att bara en sån sak kan göra en så himla glad.
Har också sprungit runt med en lussebulle eller pepparkaka i handen ungefär hela dagen, kommit fram till att lussebullar nog är det farligaste som finns, bara för att det är så gott, fast på lucia får man ju såklart unna sig, även ifall en sån sak för mig betyder ungefär 20 stycken istället för två som för vanliga människor, ehe.

Ska i alla fall plugga filosofi hela kvällen, eller rättare sagt jag måste, vi har prov i morgon och jag har i princip inte ens öppnat boken än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar