söndag 25 december 2011

lalaa

Min julafton slutade lika fint som den började, vi var som sagt med släkten och myste. Fick massa paket och tror jag också fick exakt allt jag önskat mig, så jag är supernöjd!
På kvällen när det var slut på släktkalaaas kom emma hit en stund och chillade med mig, så mysigt. En jättejättebra julafton helt enkelt.
Idag har jag sovit mest hela dagen, och ikväll skulle jag egentligen ut med min finavän caroline och några fler, men har bestämt mig för att vara hemma istället, ska jag antagligen få mysbesök av zandra, eller så följer jag med mammsen på 40 års "kalas" hos en vän till familjen, har inte riktigt bestämt mig än, antagligen blir jag hemma i alla fall. SLASSHHHtråkigatjejen.

Här får ni en bild på mig och min fiina mammiii (och samuel haha som försökte komma med på bilden.lol)
PUSS och ha en fortsatt fin jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar