lördag 3 december 2011

fortsätt när mörkret kommer och allt gör ont.

Jag hatar lördagsångest. Hatar också att jag aldrig kan som vanliga människor bara dricka normalt och faktiskt kunna ha KUL på krogen utan att vara för full äcklig och jobbig. Tror jag fortsätter mitt liv som nykterist ett tag till nu framöver, har aldrig mått så bra som den här månaden då jag bara varit hemma eller gjort något annat varje fredagkväll, så jag tror jag fortsätter i dom spåren ett tag framöver, hehe. På onsdag är det flakfest också, jag ska gå dit spikis nykter, känns redan bra alltså.
Hade i alla fall en fin födelsedagsmiddag och härlig förfest med några av de bästa jag vet igår, så mysigt.

I dag har jag i alla fall haft en fin vän här på lunch, och bakismys, och sen ikväll kommer en annan finis hit och fortsätter hålla mig sällskap under resten av kvällen med film och mys och chirre, det blir fint.
Nu ska jag fortsätta kolla på solsidan och tycka synd om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar