torsdag 8 december 2011

tidvis

Är så himla trött idag, trött men glad. Min fina underbara duktiga lilla klass kammade nämligen hem flaket igår, och känslan över att vinna över kulturarna var nog det absolut bästa med att vi vann måste jag säga, hihi.
Har i alla fall varit hemma mest hela dagen eftersom jag var så himla trött efter kvällen igår, jag tove och zandra sov hemma hos zan, somnade nog inte förren vid fyra imorse och vaknade där runt 6 tiden av zandras snooz som ringde om och om igen var femte minut i ca en timme, seriöst den värsta morgonen i mitt liv heheh.
Så idag har jag mest sovit, pluggat lite och efter maten ska jag träffa emma ett tag och sen åka till morfar som fyller år idag och äta tårta,gööttt.

Glömde förresten nämna att jag, tillsammans med två fina tjejor vid namn päivi och karoline har bestämt oss för att ta tag i våra liv och börjat tränat, har aldrig haft så mycket träningsverk som den här veckan seriöst, men känns så jävlajävla braa!
Imorn har jag världens hemskaste fredag framför mig på dagen med massa jobbiga saker i skolan, och sen på kvällen är jag bjuden till hanna för lite mys och sen utgång med massa finfina tjejor! det däremot blir helt awesome!
Nu ska jag fortsätta med massa pluggande fram tills emmsan kommer hit.
Pandk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar