onsdag 21 december 2011

Like when you said you felt so happy you could die

But you didn't have to cut me off, make out like it never happened and that we were nothing
and I don't even need your love, but you treat me like a stranger and that feels so rough
.
-
Jag har ont i huvudet ungefär hela tiden, känner mig övertrött och tror att jag seriöst lider av utbrändhet eller något, känns som att ingenting sitter så perfekt som jullovet vi får i morgon, jag verkligen behöver det.
Är sjukt less på att hela tiden vara trött också, känner att all stress från skolan med allt vi hela tiden har att göra kommer bli min död, seriöst.
Känner också att min blogg börjar bli allt mer övertagen av allt mitt klagande. Därför ska jag ta tag i mitt liv här och nu, börja med att äta upp min äckligt misslyckade pizza jag just försökte laga till lunch och sen ta tag i massa plugg och sluta klaga hela tiden.
Får se om jag känner mig bättre ikväll också och följer med på en utgång, skulle nog sitta rätt så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar