fredag 3 maj 2013

Valborg firades med middag hos Zandra och sen stan, säger som alltid efter en utgång att vi borde stannat hos Zandra där vi startade kvällen. Men hade i alla fall kul tills vi skulle på news.
Igår kom Tove till mig, vi satt ute i solen hela dagen och bara myste på med te och sånt, sen på kvällen åkte jag till Jonas och idag har jag haft min första dag på mitt nya jobb. En lärorik heldagskurs.
På kvällen medan Jonas var på träning hälsade jag på hos Ewelina, det var så mysigt. Dryck kaffe, hälsade på hennes helt sjukt söta lilla hund och bara pratade massa, det var fint.
Nu har jag och Jonas sett "En oväntad vänskap, Intouchables ", kan seriöst vara den bästa film jag någonsin sett. Ni borde kika på den. Nu ska jag krypa ner bredvid min älskling och sova, ska upp tidigt i morgon och skriva ett tal. Som jag sen dessutom ska träna på hela hela helgen, gött!
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar