lördag 25 maj 2013

Östersönder

Var ut igår, jag och Emma skulle ta det lugnt, kanske "ta ett glas vin eller två"  haha vilket skämt. Vi två kan verkligen inte gå ut tillsammansm slutar alltid likadant haha..
 Tur jag inte mår sämre än vad jag gör idag, trodde det skulle vara så mycket värre faktiskt.
Bäst på kvällen var i alla fall förfesten hos Linn, resten var lika som alltid när man är ut typ.

Ska åka och fira Elin ikväll, det blir mysigt. Jag kan tyvärr inte dricka för att jag ska upp så tidigt i morgon, men kanske lika bra det. Ska åka hem och mysa i soffan istället, äta godis och mysa framför en film, sedan lägga mig tidigt. Det är ju typ alla rätt egentligen.

Såg att Johan Alander ska vara på Pause ikväll, hade velat sett det. Tycker att han är helt fantastisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar