torsdag 9 maj 2013

Ingen annan skulle förstå och ingen annan skulle gå en meter för mig.

Min första jobbvecka har hittills gått bra. Har ett sjukt bra team också, bara det gör så himla mycket. Tycker mitt jobb är kul. Ska jobba i morgon och lördag fast det egentligen är helg, sjukt bra.
Igår eftermiddag när jag hade slutat åkte jag hem till Emma, vi chillade en stund, åkte hem till mamma och gick sedan ut på en lång promenad med Tove och Emilia, det var så mysigt.
Jag och mamma ska hälsa på min morbror idag, tänkte även att jag ska vara i stallet lite där och mysa med alla hans hästar som han har. Finns nog inget som får mig må så bra som hästar.
I tisdags testade jag förresten golfa också, hade aldrig gjort det förut, det var riktigt kul faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar