måndag 13 maj 2013

Sjuk men glad

Ironiskt nog är jag sjuk igen. Har fått någon typ infektion i munnen, tror det är visdomstanden som härjar. I vilket fall som helst så orkar jag bara inte det här. Vill bara få vara frisk, har så ont att aptiten inte finns och jag har inte kunnat druckit vatten knappt för att det gör så jävla ont. Tid hos tandläkaren har jag inte fått fören på onsdag morgon heller, kommer ju hinna avlida innan dess tror jag. Har också kommit på att jag som typ plan b i livet kan starta upp en blogg med alla "sjukdomar" jag haft. Alla läsare skulle ha chansen att slippa gå till läkaren när ni lika gärna kan få svaret på vad ni lider av här direkt i min blogg, eftersom jag snart har haft alla sjukor som går att ha tänkte jag. hähä.

I alla fall så ska jag ägna min dag åt viktiga saker, så som att ta en pw i blåsten, fortsätta kolla och drömma mig bort på sista minuten resor, plugga körkort och beställa en superduperfin sommarjacka som jag hittade igår. Det blir fint och gör mig i alla fall väldigt glad. Finns inget bättre än att tröstshoppa på internet, det gör mig alltid så himla lycklig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar