söndag 19 maj 2013

Tycker att livet är så himla fint just nu

Allt är så himla bra just nu. Jobbet går så himla bra, jag har en helt fantastisk pojkvän som hämtar mig på lunchen och har gjort en picknick nere vid sjön där han bjuder på lunch. Fått chillat i badhusparken med två bästisar, ägnat min fredagskväll åt att fiska och solat massor under hela helgen. Har igår kollat på Folkrace då min lillebror körde sitt första lopp, det var kul och han var så himla duktig, lillkillen. Satt ute i solen med Tove nästan hela dagen efteråt och åkte sedan hem till Emma. Vi tre satt och mös hela kvällen. Idag har jag gått upp för ett berg med Jonas, trodde jag skulle dö men det gick faktiskt helt ok, fastän det var sjukt jobbigt. Mysigt var det i alla fall.
Har fått massor av fräknar i helgen också, jag tycker faktiskt om det, känns så himla somrigt.

Är så himla lycklig just nu och tycker att livet är så jävla jävla fint.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar