fredag 24 maj 2013

Young blood

Efter att ha jobbat och slitit hela veckan så var det uppriktigt sagt skönt igår kväll när jag fick höra att vi inte skulle jobba idag. Har nog aldrig varit så himla skönt att bara få sova ut.
Har som sagt jobbat både på RK och dagis denna vecka, var skönt att få lite omväxling och ärligt talat så hade jag saknat alla små barn på dagis, ska göra samma sak nästa vecka och ha stägningen på mitt andra favvodagis, kan ju inte bli bättre.

Idag ska jag träffa Emma, vi ska chilla lite i stan och så. Skulle egentligen till min älskade storebror i helgen, tror dock jag måste skippa det, har två födelsedagar att fira och lite sånt, ska också hinna packa massor och vi skriver också på kontraktet för lägenheten i helgen, ihiiiiii.  Men han kommer i alla fall snart hem över sommaren, finns inga ord för vad jag längtar efter honom, den bästa personen jag vet i hela vida världen, min absoluta favorit av alla som finns.


Saknar Emilia massor med, men får träffa henne i morgon, det blir fint och jag ser verkligen fram emot det! Hon och så elinpelin SÅKLART! wihoooo





1 kommentar: