tisdag 30 april 2013

Valborg

Igår var fint, hade besök av tre bästisar. Vi(eller ja Emma) färgade Zandras hår, drack te och myste. På kvällen mötte jag upp Zandra för en lång promenad också och på kvällen kom min älskling hit.
Idag är det valborg, ska på middag hos Z med fina tjejer ikväll, kommer bli så mysigt. Jag ska dock inte ut eller så eftersom min förkylning blivit sämre igen, så kommer bara ta det lugnt, men det blir fint. Älskar att bara dricka lite vin och ta det lugnt, allt blir så himla bra då.

Nu ska jag strax möta upp Emma för att handla lite och så, sen åker vi hit och chillar tills det blir dags för att fixa oss i ordning lite inför kvällen. Kommer bli sååå bra!

Ni får en bild på mig och Z, tror vi var 16 år och totalt redo för partyyy! haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar