söndag 15 april 2012



Sängen och godis - Min lördagskväll med en kort beskrivning.
  Emma och Ewelina var här ett tag förut också, vilket var supermysigt. 

Onsdagen och gårdagens utgångar bekräftade återigen för mig varför jag hatar alkohol och varför jag gång på gång bestämmer mig för att aldrig mer dricka, den här gången tar jag det på lite större allvar och inleder en vit månad, med start redan från idag hehe.
I morgon ska jag ta tag i träning, plugg och allt annat sånt där som jag lovat mig själv till att ta tag i under hela lovet.
Känns förresten helt cp att jag precis haft mitt sista skollov någonsin. Börjar få fetaste framtidsångesten ever, undrar vad jag ska göra med mitt liv osv. Längtar i alla fall sååå tills någon gång där i mitten av juni, det kommer bli bra, sååå bra! 
wihoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar