lördag 21 april 2012

Mitt liv går på som alltid sen senast jag skrev, det gör ont, men det funkar ändå, man liksom lär sig att leva med smärtan och sorgen. Bröt ihop på skolan när vi pratade krishantering och sånt på lektionen, allt känns så jobbigt, finns inga ord för hur ont det gör eller hur mycket jag saknar dig.
Vill bara att dom ska hitta dig, så att du kan få ett så värdigt avslut som det bara går, fina älskade underbara du.

Veckan har i alla fall varit rätt fin, ett födelsedagsfirande av en bästa vän och sen mys med massa finisar hela veckan, mest min fina vän Emma faktiskt, som jag tycker så himla mycket om, du är världens bästa.
Ikväll ska jag träffa två av dom andra mest betydelsefulla personerna i mitt liv och mysa framför oc, kan inte bli annat än bra!
Tills dess ska jag ta tag i massa äckligt jävla plugg, finns seriöst inga ord för hur mycket jag längtar tills betygen sätts. kommer bli SååÅÅ skönt

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar