söndag 22 april 2012

Minnen av aprilhimlen

Solen kikade fram några timmar idag, överlyckligt tog jag min fyrbenta bästa vän på en lång promenad under en paus från allt pluggande. Gillar att gå med honom, finns nog inget som man rensar tankarna med så bra som under en lång promenad, kanske framförallt i solsken. Jag gillar förresten tanken på att det faktiskt är vår nu så himla himla mycket, samtidigt som jag får största framtidsångesten någonsin.
Om 1,5 månad ungefär tar jag studenten, efter det kommer mitt liv ändras ganska rejält. Det kommer bli bra, det vet jag. Samtidigt som jag får panik bara av tanken, även om det är en glädjeblandad skräckkänsla eftersom att jag vet det kommer bli så sjukt kul och kanske mest för att jag är så jävla livrädd för att fastna här.

Både jag och det jag skriver är förvirrande, jag vet. Därför ska jag sova nu, hoppas på att veckan som kommer går jävligt fort, så att jag får supa skallen av mig på fredag med massa sköna brudar.
(se vad tragisk jag är som peppar det söndag kväll en vecka innan.)
pussgodnattis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar