tisdag 10 april 2012

090412

Det är två månader sen idag. Finner inga ord för hur mycket jag saknar dig, älskade kusin. Har nog inte riktigt förstått än vad som faktiskt har hänt, det känns fortfarande så overkligt, som den där hemska mardrömmen jag natt på natt vaknat och trott mig vaknat upp ur. För att sekunden efter tvingas tillbaks till verkligheten igen.
Jag brukar ofta tänka tillbaka till våra minnen tillsammans, tänka tillbaka på det du sa till mig i julas, när vi bestämde att vi skulle fira nästa år tillsammans, vad som än hände. Brukar tänka tillbaka på när du kom in och var tomte nu i julas, lyckan i Axels ögon när han skrattandes sa att han visste att det inte var någon riktig tomte, att tomten ju faktiskt var storebror Vincent.
Fina du, jag vet att du kommer vara med oss nu i jul också, precis som du sa, som alla andra dagar, för att du kommer alltid vara med oss, ända tills den dagen då vi ses igen.
Jag älskar och saknar dig så mycket och jag är så himla lycklig att jag fått ha dig som en så stor del av mitt liv, fina älskade underbara Vincent.

1 kommentar: