tisdag 3 april 2012

Nån borde byta stad, för nu kommer allt tillbaks.

Lyssnar på Veronica Maggio och får världens nostalgi/vårkänslor från för ungefär ett år sedan runt den här tiden, haha fina tider, känns som att det var igår.
Man märker förresten verkligen att det är april nu, det typiska vädret där det först är sol och hur varmt som helst, för att det minuten efter ska övergå till snöstorm. Även om jag gillar april så tycker jag att det är ganska förjävligt helt enkelt. Jag vill ha sommar, värme och sol nuuuuuuuuu.

I morse när jag gick till bussen var det i alla fall helt underbart väder, jag tog fram min jeansjacka, mina solbrillor och kände mig såklart ballast i hela världen.














Slutade i alla fall skolan jättetidigt idag, så himla skönt, väl hemma och efter en lång powernap mötte jag upp Tove för att åka och träna tillsammans med henne, och jag var förresten ute på en joggingtur igår kväll också, vårens första utomhus dessutom, woohoooo. Idag är mina ben som två feta jävla stockar typ, har sån himla träningsverk, haha :(
I morgon är jag ledig, har planerat in en fika med Linnda då och sen lite jobb på kvällen, det blir kalasbra!
Pussssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar