måndag 9 april 2012

-
Gör en lista över sånt som jag vill ha
och sånt som jag mår dåligt av
det är mycket som måste bort
många som måste bort
många som har missförstått
som tror att det inte syns



Igår blev en superbra dag, ridningen och stallet var så himla mysigt! Finns nog inget jag saknar så som hästtiden i mitt liv, den bästa tiden någonsin.
På eftermiddagen åkte jag tillsammans med min familj till farmor och farfar för att äta den årliga påskmiddagen där, tror jag åt för seriöst 5 dagar framåt haha så sjukt gott. Efter det åkte jag till Elin för en Harry potter - kväll, vi såg två filmer, innan Zandra kom strax innan 11-tiden, vi skulle till stan för en tripp till Mcdriven och köpa kaffe, slutade med en spotan nykter utgång, vilket nog faktiskt var min första helt nyktra någonsin, men också en av dom roligaste!
Nu har jag precis vaknat, så nu ska jag göra frukost, nyttig god frukost, sen får vi se vad som händer idag, borde ta tag i en massa plugg som ligger väntandes och ger mig fetaste ångesten någonsin.

Ni får för ovanlighetens skull (hähähähä) ett egopix på snyggingen också.
PUSSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar