tisdag 10 april 2012

Igår var en väldigt tung dag, även ifall även den hade några ljusare stunder, som till exempel min och Elins spontana lilla tripp som slutade med film och sköna randoms (som en av dem visade sig vara en gammal barndomsvän till familjen haha, lite sjukt sådär) Imorse åkte min käre storebror iväg igen, den här gången på sin Europatripp tillsammans med sina vänner och fast än jag hela tiden klagar och skäller på honom saknar jag honom redan, hans jobbiga störiga skämt osv, eftersom han trotts allt är den bästa jag vet.

Idag har jag i alla fall sovit bort hela dagen typas, vaknade alldeles nyss, så nu sitter jag med mitt morgonkaffe haha, sådär klockan 3 på eftermiddagen, precis som ett lov ska vara!
Dagen kommer i alla fall bestå av en massa äckligt plugg, en springtur som jag redan nu känner kommer bli riktigt jävla pain, och sen ikväll ska jag träffa en bästiiisss. Det blir fint!
pussochkramizh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar