tisdag 2 april 2013

Min påsk har varit jättefin, har varit i fjällen och åkt längdskidor med mamma, vilket avslutades med grillning och mys med lite släktingar. Ätit släktmiddag både hos mormor och farmor, fått så många påskägg att jag nästan spytt av allt godis jag ätit, har seriöst aldrig i hela mitt liv haft så mycket godis tror jag. umgåtts med finaste vännerna, gått på bio och åkt ännu lite mera längdskidor med min finaste.
Hela påsken invigdes dock med en karatefylla utan dess like och en sjukt ovärd biljett till De vet du som jag inte ens hann se.. Förfestisen var i alla fall kul. hah. Tur man har världens snällaste pappa som hämtar sin fylleskada till dotter...

Idag fick jag vakna upp på det absolut bästa tänkbara sätt som finns i hela världen, med mitt hjärta. Han åkte hem för en stund sedan och jag sitter just nu i min säng och äter godisgodisgodis.
I eftermiddag ska jag träna på Fristilen med Linnda och sedan åka hem till Emma för en mysiskväll med te och annat fint, kan inte annat än att bli en bra dag med andra ord.

Nu ska jag börja läsa Femtio nyanser av honom, har hört att den ska vara bra.
Bra fast grov, det passar nog mig. hoho


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar