tisdag 9 april 2013

Jag sitter hemma och har precis lyckats fått i mig lite att äta, för första gången på tre dagar. uch
Känns så himla hemskt att bara ha suttit inne nu dom två finaste dagarna på hela våren typ, känner ett enormt sug efter att få komma ut i solen och springa, bara springa tills jag inte orkar längre. Det är nog det första jag ska göra när jag mår bra och är frisk igen.

Innan jag blev sjuk så hade jag i alla fall en fin helg med vännor, firande av bästaste Ajax, träffat många saknade och bara mått fint ute i solen tillsammans med bästaste.
För tillfället så ska jag nog strax fortsätta med mitt fina Gossip Girl maraton. Det enda som håller mig sällskap just nu. Har nog inte känt mig så ensam på flera flera år haha. Hatar att vara magsjuk.

Ni får ett kort på mig och Tove sen i lördags också.
Ett av alla dom kanske 40 kort jag har på oss två sen den kvällen. haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar