måndag 22 april 2013

Så spring så fort du kan, för det finns ett ljus på andra sidan

Mina dagar går i princip ut på att lyssna på Håkis, jobba eller bara sitta och dagdrömma om något bättre. Vill göra något av mitt liv nu, är så jävla rädd för att fastna här. En bra början är i alla fall att jag idag fått reda på att jag fått jobb, det som jag var på intervju för förra veckan, känns så himla bra. Slippa att vara vikarie, slippa åka runt på massa olika ställen, att äntligen få ha ett och samma ställe alltid. Känns så himla fint. Tror det kommer bli bra, riktigt bra. Nu fattas bara det där körkortet också så blir allt perfekt. Känner att mitt liv äntligen fått en vändning nu. Som jag längtat.

Helgen har varit fin, i fredags var vi hemma hos Emma, firade hennes 20 årsdag, drack vin och hade det så jävla fint. Sen åkte vi vidare till syskonen Eldh, det var kul men alldeles för mycket alkohol.
Kan förresten inte heller sluta lyssna på Håkan, känner mig som 15 år igen och det är fan fint. Ibland.



Funderar på att bli helt brunett igen, det är ju mera jag liksom.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar