onsdag 20 mars 2013

Tvingar mig själv att inte jobba idag då resultatet av allt jobbande är ett sår som inte vill läka och en Isabell som inte kan gå på grund av smärtan i benet. Vilket är rätt så logiskt, då jag har ett jobb där man i princip inte sitter still en endaste sekund. I alla fall så tycker jag att det är rätt så läskigt med ett sår från ingenstans som gör så sjukt ont. Blir så himla less, känns som att jag alltid är sjuk eller har ont någonstans. Håller också på bli så jävla förkyld igen, orkar inte. Äter Esberitox och hoppas på att det ska försvinna så jag slipper bli sjuk igen.

Igår var jag på min första lägenhetsvisning, kändes bra. vuxet osv. Jag och Jonas åkte och åt mysismiddag efteråt. Min finaste, tycker så himla mycket om honom. Finns ingen som gör mig lika lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar