söndag 7 oktober 2012

Det enda jag saknar här nu är du

I fredags hade jag en av mina jobbigaste kvällar någonsin. Var i aspås med massa andra personer för att äta middag och minnas Vincent tillsammans, det var fint men så himla himla jobbigt. Finns inga ord för hur mycket jag saknar dig älskade kusin.
Efter några timmar där begav jag och Amina oss till Frösön där vi åkte på lite avskedsfest hos Ajax som nu flyttat till Norge, fint att träffa alla men också ändå så sorgligt att det var sista gången på så himla länge som vi alla var tillsammans. 



Idag är det Söndag, en sån där typisk seg söndag i Oktober där regnet bara öser ner. Ska städa mitt rum idag, ha lite kvalitetstid med min älskade storebror som varit hemma i helgen för första gången på två månader, ska också försöka tvinga ut mig själv på en springtur i regnet och sen ikväll somna tidigt, eftersom det är måndag och jobb i morgon. Jobbar förresten på dagis, det är mysigt men absolut inget jag kan se mig själv att göra i framtiden. Jag vill göra något av mitt liv, åka någonstans till något nytt. Är så jävla rädd att fastna här.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar