lördag 13 oktober 2012


Min vecka har varit bra, har jobbat fyra av fem veckodagar, det känns bra. Trivs så himla bra med att jobba som förskole-vikarie. 
Förutom det har jag hunnit med en mysig fredagskväll som bestod av middag hemma hos Jonas med hans familj och släkt. Sen jag kom hem därifrån idag har jag hunnit med lite firande av pappa som fyller 40 i morgon och sen har jag bara myst med te och en sjukt bra bok "3096 Dagar" En självbiografi där en tjej berättar om hur hon som 10 åring blivit kidnappad och sedan inlåst av en psykopat i 8 år. Sjukt hemsk men också så sjukt läsvärd.

Förövrigt går mina tankar mest åt till att försöka hitta ett bra gym att börja på, känner att jag måste ta tag i mitt liv lite grann nu, börja röra på mig. 

Snart kommer i alla fall mitt hjärta hit, tills dess ska jag fortsätta lyssna på Kent medan jag fortsätter med min bok och sen mysa med min finis hela kvällen, kan knappast bli bättre.
Xoxo skevgiiirl


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar