lördag 15 september 2012

Har haft en fin vecka beståendes av långa powerwalks, middagar och sena nätter tillsammans med några av dom bästa jag vet. Förutom det har jag också lyckats skaffat mig två deltidsjobb, varav ett på dagis, vilket jag tycker ska bli så kul.
Har även impulsklippt mitt långa hår kort, är rätt nöjd faktiskt och om inte annat så kommer det ha växt ut igen innan november typ, känns bra att pröva något nytt. Mitt hår har dessutom aldrig varit så oslitet och fresht förut.
Igår kväll spenderade jag ännu en fredag med att bara ta det lugnt hemma, jag Emma och Jonas lagade middag hemma hos mig och kollade på film hela kvällen, så mysigt.
Klev upp tidigt idag för en promenad med min älskling som skulle på match sen och nu ska jag snart ta en pw. Sen kommer resten av dagen bestå utav städning eftersom min familj kommer hem från Alanya ikväll och jag haft huset för mig själv hela veckan. hehe.
Men det blir nog finfint.
Pussss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar