måndag 22 oktober 2012

När du är vilsen i en vinternatt igen, kom ihåg mig då

Jag har haft en jättefin helg, i fredags blev det massa mys framför film med två fina och i lördags blev det ännu lite mer mys då min finaste bjöd mig på middag på Lilla Siam. Kanske hur mysig kväll som helst.
Igår spenderade jag min största del av dagen framför tv'n utan att göra något vettigt alls, tog en lång pw med hunden och sen på kvällen åkte jag iväg och körde ett Zumbapass, vilket var sjukt roligt.

Har sovmorgon idag, börjar inte förren halv 1, så har hunnit med rätt så mycket nu på morgonen, bland annat en massa mysipysii och sen också en lång pw, vilket var sjukt skönt. Älskar att vara ute och bara rensa tankarna och sånt med bra musik i lurarna, hihi.
Nu ska jag äta upp min lunch, sen göra mig redo för jobbbb. Den här veckan kommer bli bra, det bara känner jag. Resor ska bokas, jag jobbar sköna pass och fredag kommer bli så sjukt bra så att det bara inte finns.
Lovemyliiiiiiife
PoK


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar