tisdag 30 oktober 2012

Walk away now and you're gonna start a war

Jag är i Gävle hemma hos Rasmus, vi åkte hit igår för att fira honom då han fyllde 21 igår. Har haft det fint, varit på Ikea och sen mest bara myst massa här hemma hos honom bara. Har saknat honom,  finns ingen jag har så kul med nästan som med Rasmus. Han är världens bästa.
I dag ska vi åka hem, tar typ 6 timmar med bil, så det kommer bli segt, men ändå värt när vi varit här. Vi måste hem redan idag eftersom både jag och mamma jobbar i morgon, så ikväll ska jag träffa världens bästa Emma och sen även min världens bästa finaste Jonas. Det kan inte bli ett bättre avslut på en fin dag.

Nu ska jag fortsätta vara osocial mot dom andra och kolla på Gossip Girl, medan får ni några charmiga kort som jag tagit på min äldre samt min yngre bror. tårtätning och en 21 åring som jagar en 14 åring med raklödder. wihooo




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar