tisdag 16 oktober 2012

Har varit hemma och sjuk både idag och igår, egentligen inte speciellt sjuk, snarare sagt så lider jag av utslag som gör att jag inte kan jobba förren jag fått svar vad det är för några, eftersom jag jobbar med lättsmittade barn osv. Ni förstår. Därför ska jag till sjukhuset idag, hoppas på att få veta vad det är jag har. Är så less på att alltid vara sjuk och ha ständiga besök till sjukhuset, är typ stammis där.

Mina fina, Zandra och Tove åkte i går också, för att spendera en lång tid i Australien, var riktigt jobbigt att säga hejdå till dom, men är ändå sjukt glad för att ni kommer få ha så sjukt roligt när ni är där. Det är ni båda så sjukt värda.

Själv ska jag tvinga mig ut i snöstormen nu på en pw nu och trots att jag aldrig någonsin trodde jag skulle kunna erkänna det så tycker jag det är rätt så mysigt med snö också. Tror till och med jag ska leta fram mina älskade ful-uggs nu snart, finns nog seriöst inga mysigare skor att ströva runt i så här på vintern.



 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar